اطلاع رسانی در سامانه ۱۲۲
دفتر ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب لرستان وظیفه ثبت، تحلیل، رسیدگی و خاتمه هرگونه درخواست از سوی مشتریان و ذینفعان این شرکت را به عهده دارد.
این فرایند از طریق تماس تلفنی با سامانه ۱۲۲ به صورت شبانه روزی و یا درگاه چت آنلاین موجود در وب سایت شرکت آغاز می شود. پس از ثبت درخواست ها اعم از اعلام حوادث و شکستگی ها، قطع آب، درخواست خرید انشعاب، اعلام انشعابات غیر مجاز و ... در سامانه هوشمند ثبت و ارجاع، پیامکی با محتوای شروع فرایند رسیدگی به مشترک ارسال می گردد.
پس از آن درخواست از طریق سامانه به واحد مربوطه ارجاع می گردد. پس از دریافت، رسیدگی عملیاتی آغاز و در زمان تعریف شده انجام و به پایان می رسد.
هر کدام از این مراحل در سامانه توسط کارشناسان دفتر ارتباط با مشتریان قابل رهگیری و نظارت می باشد.
در نهایت پس از پایان یافتن عملیات نیز پیامکی با محتوای خاتمه به مشترک ارسال می گردد تا مشترک بتواند به عنوان یک همراه از این روند اطلاع داشته باشد.
طی این فرایند جایگاه اکیپ های رفع حادثه، تانکرهای آبرسان، وضعیت شبکه به صورت هوشمند، وضعیت مخازن و .. توسط کارشناسان رصد می گردد.