بیانیه توافق سطح خدمت در تارنما
قابل توجه بازدید کنندگان محترم
بدينوسيله بیانیه سطح توافق کلیه خدمات تارنمای شركت آب و فاضلاب لرستان را به اطلاع ميرساند:
هدف از این توافقنامه سطح خدمات این است که به منظور ارائه با کیفیت خدمات ارائه شده توسط شرکت آب و فاضلاب استان لرستان (سهامی خاص)، کیفیت تحویل کلیه خدمات برای خدمت گیرندگان ( متقاضیان / مشترکین) مورد توافق قرار گیرد.
این بیانیه، سطح توافق دو جانبه در خصوص این خدمات و مسئولیتهای سازمانی را در صورت لزوم مشخص میکند.
تارنمای شرکت آب و فاضلاب استان لرستان بر مبنای پایداری زیر ساخت های ارتباطی بصورت تمام وقت، در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز در دسترس متقاضیان/مشترکین گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی از طريق منوي زمانهاي خروج از دسترس تارنما به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد گردید.
خدمتگیرندگان مکلف هستند مدارک مورد نیاز خود جهت دریافت خدمات را از طریق سامانه خدمات الکترونیک مشترکین و یا دفاتر پیشخوان به صورت الکترونیکی ارائه نمایند. مدارک مورد نیاز هر خدمت به تفکیک در تارنمای شرکت به آدرس اینترنتی www.abfal-orestan.ir موجود است.
در صورتی که به لحاظ فنی امکان ارائه خدمات به مشترک وجود داشته باشد، شرکت آب و فاضلاب استان لرستان پس از واریز هزینه های مربوط به خدمت توسط مشترک نسبت به ارائه خدمات اقدام می نماید.